Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Redd's

Wystartowała kampania promująca dwa nowe smaki Redd's dostępne w limitowanej, letniej ofercie.

Spoty reklamowe są emitowane w największych kanałach telewizyjnych, kampanię uzupełnią działania w Internecie (m.in. współpraca ze Spotify, Listonic, YouTube, odświeżenie strony internetowej redds.pl, aktywacje konsumentów na fan page marki na Facebooku), sampling, działania PR i BTL, a także promocja w punktach sprzedaży.
"Wybierz swoje jabłko" - to główne hasło akcji oparte na przekonaniu, że ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, i lubią sami dokonywać wyboru. Marka wprowadziła bowiem dwie nowości o smaku jabłkowym: Redd's Apple Dry z obniżoną zawartością alkoholu (2,5 proc.) i Redd's Apple Max z większą zawartość alkoholu (4,5 proc.).
Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group Poland. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting, a BTL - IQ Marketing. Media kupił dom mediowy MEC. Kampania potrwa do połowy września. (AMS)

(15.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agros Nova intensywnie promuje markę Fortuna

Akcja potrwa 2,5 miesiąca

Rusza kampania reklamowa nowych napojów marki Fortuna.

Agros Nova rozpoczęła szeroką kampanię reklamową prezentującą napoje o wysokiej zawartości soku. Akcja potrwa 2,5 miesiąca. W telewizji spot będzie emitowany w 70 kanałach, łącznie zostanie wyświetlony ok. 10 tys. razy. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej będzie realizowana w ośmiu największych miastach: na nośnikach citylight, w metrze, autobusach i tramwajach. Będą też reklamy w prasie - w magazynach kobiecych, o życiu gwiazd i o modzie. Aktywność outdooru wspierać mają działania w Internecie, które obejmą kampanię banerową, reklamy w wyszukiwarkach i zwiększanie zasięgu przez wykorzystanie VoD. Za działania ATL, digital i BTL odpowiada agencja Brand Place; za obsługę mediową - MediaCom.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo