Draftfcb + AD Fabrika zmienia nazwę na Draftfcb
Marcin Godlewski w stylistyce lat 90.
Draftfcb + AD Fabrika dostosowuje swoją nazwę do sieciowej terminologii.
Agencja szykowała się do tej zmiany od dawna (zapowiedzi rezygnacji z członu Ad Fabrika pojawiły się w ub.r. - "Presserwis" 16 lipca ub.r.). Draftfcb + AD Fabrika powstała z połączenia w 2000 roku warszawskiego oddziału globalnej agencji FCB i lokalnej agencji - Ad Fabrika. W 2006 agencja FCB połączyła się z globalną agencją Draft i powstała Draftfcb, a w Polsce - Draftfcb + Ad Fabrika. - Draftfcb na dobre żegna się z Ad Fabriką. To dla nas szczególny moment, bo historia Ad Fabriki jest nawet dłuższa niż nasza nazwa, której z biegiem lat przybywało kolejnych liter: Ad Fabrika, potem Ad Fabrika FCB, a w końcu Draftfcb + Ad Fabrika. Pora iść dalej. Odtąd jako Draftfcb – mówi Marcin Godlewski, business development director, p.o. dyrektor zarządzający agencji.
W związku ze zmianą nazwy agencja przygotowała mailing w wersji elektronicznej i drukowanej, który rozesłany został do klientów i firm współpracujących. Kreacja nawiązuje stylistyką do początków agencji, czyli do lat 90. Autorem fotografii jest Sunil Nair.
AMS










