Różczka, Sokołowska, Damięcki, Wesołowski i Żurek w kampanii społecznej (wideo)
Wczoraj wystartowała kampania społeczna "Rozejrzyj się. Może go znasz?", którą Muzeum Powstania Warszawskiego promuje szlachetne postawy: altruizm, lojalność, odwagę.
Kampania obejmuje m.in. spoty telewizyjne na antenie TVP 1, w Programie I Polskiego Radia, działania w Internecie oraz public relations. W spocie, będącym zapisem rozmów o wartościach, aktorzy Magdalena Różczka, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Jakub Wesołowski i Lesław Żurek opisują, jakimi cechami charakteru powinien odznaczać się według nich przyjaciel, osoba, z którą chcą spędzać czas, bohater. Za koncepcję i reżyserię spotu odpowiada Anna Gołębicka, specjalistka ds. marketingu w branży medialnej i producenckiej.
Akcja jest częścią szerszego projektu - Nagrody im. Jana Rodowicza "Anody". Wyróżnienie przyznawane jest w dwóch kategoriach: za postawę życiową stanowiącą wzór do naśladowania oraz za wyjątkowy czyn. Zbieranie zgłoszeń kandydatów do III edycji nagrody rozpocznie się na stronie www.anoda.org. 1 sierpnia br., w 69. rocznicę wybuchu powstania warszawskiego.
AMS










