POT wybiera agencje do promocji Polski w Azji
Polska Organizacja Turystyczna w trybie zapytania ofertowego wybiera agencję reklamową.
Przedmiotem przetargu jest przygotowanie szczegółowego scenariusza filmu reklamowego i jego produkcja. Film ma promować Polskę na rynkach azjatyckich. Oferty można składać do 26 lipca, głównym kryterium będzie ocena koncepcji kreatywnej (każdej ofercie można przyznać maksymalnie 100 punktów - 70 punktów za koncepcję kreatywną i 30 punktów za cenę).
Równocześnie w trybie zamówienia publicznego POT prowadzi przetarg na opracowanie merytoryczne i graficzne oraz przygotowanie do druku i druk sześciu wydawnictw promocyjnych dla turystów z Azji. Termin składania ofert mija 13 sierpnia.
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 – „Lubię Polskę”.
AMS










