Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poznań prowadzi kampanię reklamową w Irlandii

Poznań przedstawia się jako najbardziej przyjazne Irlandczykom miasto w Europie.

Kampania obecna w radiu oraz na największych internetowych portalach informacyjnych wykorzystuje motyw zieleni jako element łączący poznaniaków i Irlandczyków - Irlandczycy dowiedzą się z niego, że w Poznaniu zielone są tramwaje, butelki piwa oraz… ogórki. Głosu w polsko-angielskim nagraniu użyczyła aktorka Magdalena Różczka. Spot radiowy emitowany jest w sześciu irlandzkich radiostacjach (dwóch o zasięgu ogólnokrajowym – Today FM i 2FM oraz czterech działających na terenie Dublina – FM104, Spin 1038, 98FM i Phantom 105.20). Reklama pojawiła się także w portalach informacyjnych, jak Irish Times i Irish Examiner. Banery promujące Poznań wyświetlane będą przez miesiąc. Kampania promocyjna zachęca także Irlandczyków do zaplanowania podróży za pomocą strony www.poznan.travel. Kampanię zleciło Biuro Promocji Miasta Poznania, zrealizowała ją agencja Just.
W tym roku planowane są również działania promocyjne Poznania w Niemczech na terenie Brandenburgii i w Berlinie.e

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.