Vena Art wypromuje Wojsko Polskie
(Fot. wojsko-polskie.pl)
Ministerstwo Obrony Narodowej rozstrzygnęło przetarg na wykonanie narzędzi reklamowych promujących Wojsko Polskie.
Przetarg MON miał formę dialogu konkurencyjnego. Zwyciężyła w nim agencja reklamowa Vena Art, która pokonała Fabrykę Komunikacji Społecznej i Add Value.
Vena Art na potrzeby przetargu przygotowała dwa scenariusze i dwa storyboardy, na podstawie których mają być przygotowane dwa filmy promocyjne i spoty reklamowe.
30-sekundowy spot reklamowy ma być emitowany w telewizji, kinie i Internecie. Na podstawie scenariusza ma z kolei powstać 20-minutowy film do emisji w telewizji i Internecie. Jedna wersja spotu i filmu ma promować Wojsko Polskie hasłem "Wojsko Polskie - Twoja Armi@", druga będzie promować Wojsko Polskie w NATO i Unii Europejskiej. Dokładny termin realizacji kampanii ani jej budżet nie zostały podane.
BG










