Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć polskich domów mediowych w dużym przetargu Danone

Danone prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów w regionie Europy, Azji i Ameryki Północnej.

Informacje na temat prowadzenia tego przetargu i obszaru, jaki obejmuje, potwierdził nam Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor działu relacji zewnętrznych i zrównoważonego rozwoju Danone. Nie podał jednak żadnych szczegółów, zaznaczył jedynie, że procedury potrwają najprawdopodobniej do końca br.
Z naszych informacji wynika, że w przetargu bierze udział pięć domów mediowych z Polski, a jednym z nich jest MediaCom Warszawa, od wielu lat odpowiedzialny za pracę dla tego klienta.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.