Silvio Berlusconi w reklamie Sixt
Berlusconi i mercedes w kampanii wypożyczalni samochodów.
Specjalizująca się w wynajmie samochodów firma Sixt wykorzystała w najnowszej kampanii reklamowej wizerunek byłego premiera Włoch - Silvia Berlusconiego.
Fotografię Berlusconiego umieszczono obok zdjęcia sportowego samochodu ze składanym dachem. Slogan wykorzystujący grę słów w języku niemieckim przekonuje, że lepiej siedzieć jeden dzień w kabriolecie niż siedem lat w więzieniu. Reklama nawiązuje do niedawnego wyroku włoskiego sądu, który skazał polityka na siedem lat więzienia za uczestnictwo w imprezach z udziałem nieletnich prostytutek.
Reklama, za której kreację odpowiada agencja Jung von Matt, została opublikowana w największych niemieckich gazetach, m.in. "Süddeutsche Zeitung", "Frankfurter Allgemeine Zeitung" i "Die Welt”.
W minionym tygodniu Sixt w ogłoszeniach prasowych wykorzystał wizerunek kanclerz Angeli Merkel.
LL










