Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Silvio Berlusconi w reklamie Sixt

Berlusconi i mercedes w kampanii wypożyczalni samochodów.

Specjalizująca się w wynajmie samochodów firma Sixt wykorzystała w najnowszej kampanii reklamowej wizerunek byłego premiera Włoch - Silvia Berlusconiego.

Fotografię Berlusconiego umieszczono obok zdjęcia sportowego samochodu ze składanym dachem. Slogan wykorzystujący grę słów w języku niemieckim przekonuje, że lepiej siedzieć jeden dzień w kabriolecie niż siedem lat w więzieniu. Reklama nawiązuje do niedawnego wyroku włoskiego sądu, który skazał polityka na siedem lat więzienia za uczestnictwo w imprezach z udziałem nieletnich prostytutek.
Reklama, za której kreację odpowiada agencja Jung von Matt, została opublikowana w największych niemieckich gazetach, m.in. "Süddeutsche Zeitung", "Frankfurter Allgemeine Zeitung" i "Die Welt”.
W minionym tygodniu Sixt w ogłoszeniach prasowych wykorzystał wizerunek kanclerz Angeli Merkel. 

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.