Igor Kaleński został prezesem SAR
Igor Kaleński nowym prezesem zarządu SAR (fot. archiwum Press)
Igor Kaleński, CEO Saatchi & Saatchi Poland, został prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych.
Decyzję o tym, że Kaleński zastąpi dotychczasowego prezesa SAR i ZAR Tomasza Bałuka (Ogilvy & Mather), podjęto podczas walnego zebrania członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych w Polsce. Z nowym prezesem stowarzyszenia nie udało nam się wczoraj skontaktować. Wraz z nim w zarządzie będą pracować: Radosław Miklaszewski (partner i CEO Walk), Marcin Gaworski (dyrektor zarządzający i partner 180heartbeats + Jung von Matt), Olga Sobieraj (COO Ogilvy & Mather Poland), a także Michał Kazimierczak (CEO grupy Young & Rubicam Brands w Polsce).
Ze stowarzyszenia wypisały się agencje: Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design. Organizacja przyjęła sześciu nowych członków: Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Design Agency, Agencję Jamboree oraz STX Records. SAR nadal zrzesza 96 podmiotów. Ubiegły rok stowarzyszenie zamknęło zyskiem netto 43,8 tys. zł.
DR










