Mniej widzów "Drugiego śniadania mistrzów" w TVN 24
W sezonie 2012/2013 program publicystyczny "Drugie śniadanie mistrzów" w TVN 24 oglądało średnio 256 tys. osób, czyli ponad 6 proc. mniej niż w sezonie 2011/2012.
Prowadzone przez Marcina Mellera "Drugie śniadanie mistrzów" było emitowane od 8 września ub.r. do 22 czerwca br. w soboty o 12.10. W czasie nadawania tego programu kanał TVN 24 miał średnio 3,90 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, plasując się za TVP Info (4,27 proc.), a przed Polsat News (1,20 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) "Drugie śniadanie mistrzów" było zdecydowanym liderem pasma z udziałem 3,60 proc. wobec 1,54 proc. TVP Info i 0,81 proc. Polsat News.
W poprzednim sezonie udział programu w rynku był większy i wyniósł 4,73 proc. w grupie ogólnej i 3,73 proc. w komercyjnej.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










