Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniej widzów "Drugiego śniadania mistrzów" w TVN 24

W sezonie 2012/2013 program publicystyczny "Drugie śniadanie mistrzów" w TVN 24 oglądało średnio 256 tys. osób, czyli ponad 6 proc. mniej niż w sezonie 2011/2012.

Prowadzone przez Marcina Mellera "Drugie śniadanie mistrzów" było emitowane od 8 września ub.r. do 22 czerwca br. w soboty o 12.10. W czasie nadawania tego programu kanał TVN 24 miał średnio 3,90 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, plasując się za TVP Info (4,27 proc.), a przed Polsat News (1,20 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) "Drugie śniadanie mistrzów" było zdecydowanym liderem pasma z udziałem 3,60 proc. wobec 1,54 proc. TVP Info i 0,81 proc. Polsat News.
W poprzednim sezonie udział programu w rynku był większy i wyniósł 4,73 proc. w grupie ogólnej i 3,73 proc. w komercyjnej.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.