DDB Warszawa z trzema nominacjami w Cannes
Agencja DDB Warszawa otrzymała trzy nominacje w Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2013.
DDB Warszawa, jako jedyna polska agencja, została trzykrotnie nominowana w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Nominację w kategorii Media Lions agencja otrzymała za projekt pt. "Chalkboard menu" przygotowany dla marki McDonald's. Dwie kolejne nominacje zdobyła w kategorii Outdoor Lions za kampanie pt. "McCroissaint" i "McMuffin" - obie także dla McDonald's. O tym, czy polskie nominacje zamienią się w nagrody, dowiemy się podczas dzisiejszej i jutrzejszej gali.
Wczoraj w Cannes ogłoszono nominacje w kategoriach: Creative Effectives Lions, Mobile Lions, PR Lions, Press Lions, Outdoor Lions, Media Lions. Dziś zostaną ogłoszone nominacje w kolejnych kategoriach: Cyber Lions, Radio Lions i Design Lions.
Do tegorocznej edycji konkursu 144 prace zgłosiły 34 polskie firmy. Najwięcej w kategoriach: Press (23), Media (22), Promo & Activation (18) i Direct (16). Najwięcej zgłoszeń przesłały: DDB Warszawa (29) oraz Leo Burnett Warsaw (27).
DR










