Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Myspace wyda 20 mln dolarów na kampanię

Serwis społecznościowy Myspace chce odbudować swoją pozycję i rozpoczyna dużą kampanię reklamową.

Wśród gwiazd występujących w spotach promujących serwis są m.in. Pharrell Williams, Mac Miller, Sky Ferreira. Kampania telewizyjna amerykańskiego serwisu będzie trwała siedem tygodni, a całkowity koszt działań marketingowych ma wynosić 20 mln dol.
Myspace zmienił wygląd serwisu i wprowadził mobilne aplikacje.

JZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.