Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Clear Channel Outdoor dyskusję z Twittera przeniesie na dach Grand Hotelu w Cannes

Clear Channel Outdoor przeprowadzi podczas festiwalu w Cannes kampanię, która łączyć media społecznościowe i outdoor.

Podczas festiwalu reklamowego w Cannes toczyć się będzie dyskusja na Twitterze o kreatywności. Najciekawsze posty będą umieszczane od 16 czerwca br. gigantycznym billboardzie umieszczonym na dachu Le Grand Hotel w Cannes (wymiar 16x4 m). Będą wykonywane w technice mikrokaligrafii, która umożliwia tworzenie tekstu i obrazów czytelnych z dystansu.

(14.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.