Havas Media i Upside zrobiły kampanię dla Rzecznika Praw Dziecka
Dom mediowy Havas Media i agencja Upside zrealizowały dla Rzecznika Praw Dziecka kampanię społeczną pod hasłem "Reaguj. Masz prawo".
Celem akcji jest zmobilizowanie społeczeństwa do wyrażania sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci. W pierwszym etapie reklamy informują, że brak reakcji to ciche przyzwolenie na przemoc. W drugim - edukują, jak reagować. Agencja Upside stworzyła strategię komunikacji i kreację reklam. Powstały dwa spoty, w których występują Kinga Preis i Jakub Gierszał.
Havas Media, w ramach współpracy pro publico bono, odpowiada za lokowanie kampanii w mediach. Działania obejmują kanały Grupy TVN, billboardy i przystanki autobusowe z sieci AMS SA, prasę ("Gazeta Wyborcza", "Polityka"), sieć kin Cinema City, Radio Zet i Internet (m.in. Onet.pl, witryny IDMnet, o2.pl). Niezależnie w kampanię Rzecznika Praw Dziecka zaangażowały się również TVP SA, Polskie Radio, Polsat, Multikino, Radio dla Ciebie, Radio Kolor, Agora SA, Grupa Edipresse, PIKE.
(BG,PR)
(11.06.2013)











