O nagrody w Cannes walczą 144 prace agencji z Polski
Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 144 prace zgłosiły 34 polskie firmy.
Najwięcej prac polskie agencje zgłosiły w kategoriach: Press (23), Media (22), Promo & Activation (18) oraz Direct (16). Najwięcej: DDB Warszawa (29) oraz Leo Burnett Warsaw (27). Oprócz tych dwóch agencji o nagrody w Cannes walczyć będą m.in. 180Heartbeats + Jung von Matt (11 zgłoszeń), Saatchi & Saatchi (dziewięć), Havas Worldwide (osiem), Interactive Solutions (siedem) oraz MEC i Young & Rubicam (po pięć).
W tym roku o Lwy w Cannes ubiegać się będzie rekordowa liczba 35 765 prac z 92 krajów. To o 4 proc. więcej niż w ub.r. Najwięcej zgłoszeń przyszło z USA (6078), Brazylii (3476), Wielkiej Brytanii (2671) i Niemiec (1994). (AMS, PR)
(10.06.2013)










