Virgin Mobile nie che kompromisów (wideo)
W Internecie i na nośnikach outdoorowych od poniedziałku trwa kampania „Bez kompromisów” promująca ofertę na kartę telefonii Virgin Mobile. Kreację przygotowała agencja reklamowa Workroom. Komunikację marki na Facebooku prowadzi agencja Lubię To. Właśnie w mediach społecznościowych kampania ma budzić najwięcej emocji. Przez trzy dni spot wygenerował ponad tysiąc komentarzy.
Głównym elementem kampanii jest bowiem spot zamieszczony w serwisie YouTube, pokazujący sceny bliskości między ludźmi, którzy łamią bariery związane z okazywaniem sobie uczuć.
Spot promuje konkurs, w którym zadaniem uczestników jest pokazanie siebie w sytuacji bezkompromisowej oraz zachowanie bez limitów. Najlepsze zdjęcia i filmy trafią na billboardy oraz do internetowych spotów, a ich autorzy otrzymają nagrody pieniężne.
- W kampanii chcieliśmy pokazać, jakie jest Virgin Mobile, w co wierzy, z czym się jako marka utożsamia i na co może sobie pozwolić. Poprzez prowokacyjny spot chcieliśmy odnaleźć ludzi w typie Virgin, czyli takich, którzy myślą podobnie, a dopiero wtedy skierować ich uwagę na ofertę i poddać ją pod ocenę w przestrzeni publicznej – tłumaczy Andrzej Horoch, dyrektor kreacji Workroom.
Konkurs odbywa się na stronie Bezkompromisow.pl. Kampania wspierana jest działaniami outdoorowymi w całej Polsce (tablice 6 x 3 m). Całość działań potrwa do końca czerwca br.
(06.06.2013)










