Lew-Starowicz i powiedzenie Leszka Millera promują Selectin
Znany seksuolog w reklamie Selectinu.
Seksuolog Zbigniew Lew-Starowicz został twarzą marki Selectin (Genexo), suplementu diety pomagającego kontrolować wytrysk i przedłużającego czas stosunku seksualnego.
Jak się dowiedzieliśmy w dziale marketingu firmy Genexo, decyzję Lwa-Starowicza o udziale w reklamie Selectinu poprzedziły badania preparatu, które prowadził jego zespół. Ich wyniki zostaną opublikowane w czerwcowym wydaniu "Przeglądu Seksuologicznego". Prawo farmaceutyczne zakazuje udziału lekarzy w reklamach produktów leczniczych. Firma ma ekspertyzę prawną dotyczącą udziału Zbigniewa Lwa-Starowicza w promocji produktu. Firma podkreśla, że Selectin jest suplementem diety.
Hasło kampanii Selectinu brzmi "Prawdziwego mężczyznę poznać po tym, jak kończy". Nawiązuje ono do znanej wypowiedzi byłego premiera Leszka Millera: "Mężczyznę poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy". Genexo uzyskało zgodę polityka na parafrazę tych słów w kampanii.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, a za planowanie i zakup mediów - DDB Warszawa.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki. W opinii strategów z agencji reklamowych wybór Lwa-Starowicza do promocji marki jest dobrym rozwiązaniem. - Profesor Lew-Starowicz to znany lekarz seksuolog. Dopasowanie jego postaci do suplementu diety przedłużającego stosunek płciowy wydaje się więc dość naturalne. Tym bardziej, że zespół profesora Lwa-Starowicza przeprowadzał badanie kliniczne, którego wyniki ponoć świadczą, że dwumiesięczna kuracja Selectinem zwiększa poczucie kontroli nad wytryskiem o 27 proc. u mężczyzn objętych testem. W tym wypadku sam pan Lew-Starowicz stanowi swego rodzaju gwarant, że suplement diety może poprawiać życie seksualne osób go stosujących - uważa Radosław Gawędzki, strategy director & partner w Esteem Brand Strategies.
- Selectin nie jest zbyt popularny, dla mnie to obca nazwa i marka. Podparcie się Starowiczem to dobry ruch. Zbuduje wiarygodność marki - dodaje Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.
BG










