Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła letnia kampania Warki Radler

Pod hasłem "Podwójne orzeźwienie" prowadzona jest kampania piwa smakowego Warka Radler (Grupa Żywiec). 

Kampania wprowadzająca na rynek piwo o smaku jabłkowym od wczoraj emitowana jest w telewizji (największe ogólnopolskie stacje, VoD). W lipcu uzupełniona zostanie kampanią outdooru w największych polskich miastach (Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, Poznań).
Kreację kampanii przygotowała agencja Just. Spot wyprodukował Opus Film. Za działania BTL odpowiada agencja Man at Work, za PR - agencja Roots PR. (DR, PR)

 

(04.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.