Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Forbes" wprowadził stały dodatek lifestylowy

Raz na kwartał do miesięcznika "Forbes" będzie dołączany magazyn lifestylowy "Forbes Life"

Wydawca "Forbesa" - Ringier Axel Springer Polska - będzie raz na kwartał dołączał do miesięcznika lifestylowy dodatek "Forbes Life".

Dodatek zadebiutował z czerwcowym numerem "Forbesa", który trafił na rynek 29 maja. "Forbes Life" liczy 72 strony. Jest sprzedawany razem z miesięcznikiem w cenie 14,90 zł (standardowa cena "Forbesa": 11,90 zł).
"Forbes Life" dużo miejsca poświęca ludziom biznesu, ich osiągnięciom, pasjom i stylowi życia. - Poszerzamy formułę: "Forbes" koncentruje się na biznesie, "Forbes Life" przedstawia ludzi biznesu od strony prywatnej; pokazuje, co konsumują - mówi Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika. – Nie jest to magazyn poradnikowy, lecz czytelnik aspirujący do klasy wyższej znajdzie w nim informacje o modach i trendach panujących w sferze biznesu – dodaje.
"Forbes Life" jest przygotowywany przez redakcję "Forbesa", pod kierunkiem redaktor prowadzącej Karoliny Burdy. Szatę graficzną przygotowała Agata Leman. Kolejny numer "Forbes Life" ukaże się z wrześniowym wydaniem "Forbesa".

JF

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.