Aktywiści Greenpeace zmienili hasło reklamy PGE
Zmienione przez Greenpeace hasło PGE zostało przywrócone (fot. DR)
Aktywiści Greenpeace we wtorek nad ranem przerobili wiszący w centrum Warszawy billboard Polskiej Grupy Energetycznej z hasłem "Robimy prąd od początku do końca" na "Trujemy węglem od początku do końca". Wczoraj wieczorem przywrócono pierwotne hasło.
Serwis Gazeta.pl podał, że aktywiści bez zgody PGE zmienili billboard, czym chcieli zwrócić uwagę na zagrożenia płynące z promowania energetyki opartej na węglu.
Jednak Małgorzata Kozieł, rzeczniczka PGE, sprawy nie skomentowała.
Według Doroty Zmarzlak, prezes agencji 24/7 PR, brak komentarza PGE w tej sprawie nie był dobrym wyjściem z sytuacji. - Brak komunikacji ze strony firmy pozostawia niepotrzebną przestrzeń do dyskusji. W efekcie hasło stawiające spółkę w niekorzystnym świetle może rezonować dłużej i wywierać negatywny wpływ na reputację PGE - zauważa Zmarzlak.
- Może to także wywołać niemerytoryczną dyskusję o energetyce węglowej - dodaje Marek Wróbel, prezes agencji Neuron PR.
Kampania PGE prowadzona pod hasłem "Robimy prąd od początku do końca" jest pierwszą od wielu lat kampanią wizerunkową marki.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, za działania ambientowe - CAM Media.
DR










