Fresca Media pracuje dla pierwszych klientów
Nowa na rynku agencja Fresca Media, specjalizująca się w działaniach ambientowych i reklamie wielkoformatowej, realizuje projekty dla pierwszych klientów.
Fresca Media została wydzielona ze struktur warszawskiej agencji Headz Marketing Partner. Teraz Headz zajmie się działaniami outdoorowymi, nowy podmiot zaś - ambientowymi i brokerskimi.
Decyzja o utworzeniu agencji jest konsekwencją pytań klientów firmy Headz o działania niestandardowe. Ponadto - jak informują przedstawiciele firmy - nowy podmiot powołano ze względu na decyzję Headz o skoncentrowaniu się na zarządzaniu siecią nośników outdoorowych. Pozostała działalność została przeniesiona do Fresca Media. Pięcioosobowym zespołem nowej struktury kieruje Sylwia Tyszka (dotąd była związana z Headz Marketing Partner). Agencja już podpisała umowy na realizację działań dla firm z sektorów: motoryzacyjnego, farmaceutycznego i telekomunikacyjnego.
DR










