Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trade Media to nowa agencja działająca w sieciach sprzedaży

Agencja Trade Media zajmująca się kampaniami reklamowymi w sieciach sklepowych dołączyła do Grupy SparkPark, do której należy już agencja Krewcy Krawcy (zajmuje się niestandardowymi działaniami) oraz Media Shop (właściciel nośników reklamy zewnętrznej). 

Szefem Trade Media został Dominik Damaziak, menedżerem projektu Anna Kurzydłowska. Agencja organizuje kampanie reklamowe w punktach sprzedaży (w hiper- i supermarketach, m.in. Tesco, Kaufland, Alma, Piotr i Paweł, Leclerc, Makro) i salonikach prasowych (m.in. sieci Kolporter, Relay i Inmedio). Firma zrealizowała już pierwsze projekty m.in. dla Procter & Gamble i Tchibo.

 

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.