Trade Media to nowa agencja działająca w sieciach sprzedaży
28.05.2013, 07:27
Agencja Trade Media zajmująca się kampaniami reklamowymi w sieciach sklepowych dołączyła do Grupy SparkPark, do której należy już agencja Krewcy Krawcy (zajmuje się niestandardowymi działaniami) oraz Media Shop (właściciel nośników reklamy zewnętrznej).
Szefem Trade Media został Dominik Damaziak, menedżerem projektu Anna Kurzydłowska. Agencja organizuje kampanie reklamowe w punktach sprzedaży (w hiper- i supermarketach, m.in. Tesco, Kaufland, Alma, Piotr i Paweł, Leclerc, Makro) i salonikach prasowych (m.in. sieci Kolporter, Relay i Inmedio). Firma zrealizowała już pierwsze projekty m.in. dla Procter & Gamble i Tchibo.
DR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










