Nowe logo policji przygotowała agencja Idee
Nowe logo policji (fot. materiały prasowe)
W piątek katowicka firma Idee zaprezentowała nowy znak graficzny policji.
Konkurs na nowe logo poprzedziło badanie społeczne przeprowadzone przez Pracownię Badań i Innowacji Społecznych Stocznia, dzięki któremu poznano opinię obywateli i policjantów. Do konkursu na znak graficzny i elementy identyfikacji wizualnej zaproszono 18 kandydatów, a do pierwszego etapu zgłosiło się 10 z nich. Do kolejnego przeszło pięć firm. Decyzją sądu konkursowego wygrał zespół Idee - Agata Korzeńska i Paweł Krzywda. W skład sądu wchodzili m.in. przedstawiciele Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Komendy Głównej Policji i Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych.
Konkurs na logo to jeden z etapów standaryzacji komend i komisariatów policji, która będzie realizowana w latach 2013-2015; budżet wynosi ok. 1 mld zł.
Zwycięski projekt logotypu będzie eksponowany od lipca br. (DR)
(27.05.2013)










