W pierwszym kwartale 2013 spadła sprzedaż największych tygodników telewizyjnych
Spadła sprzedaż czołowych tygodników telewizyjnych – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za pierwszy kwartał br.
W zestawieniu tv guide'ów o największej sprzedaży pierwsze miejsca tradycyjnie zajmują tytuły Wydawnictwa Bauer: "Tele Tydzień", którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. wyniosła 976 783 egz. i była niższa o 5 proc. niż w analogicznym okresie 2012 roku, "To & Owo" ze sprzedażą na poziomie 395 420 egz. (spadek o 7,7 proc.) i "Kurier TV" – 180 118 egz. (spadek o 7 proc.). Najwięcej straciły "Tele Max", którego sprzedaż wyniosła 177 902 egz. (spadek o 10,7 proc.) i "Super TV" – 158 081 egz. (spadek o 11,8 proc.), także wydawane przez Bauera.
Wzrosła jedynie sprzedaż tytułów zajmujących dwa ostatnie miejsca w zestawieniu: "Programu TV" (Press-Media) – o 8,4 proc., do 127 533 egz., i "Teleprogramów" (Teleprogram) – o 4,4 proc., do 39 927 egz.
Według danych za sam marzec br. czołowe miejsca w zestawieniu zajmowały: "Tele Tydzień" – 1 033 012 egz. (wzrost sprzedaży wobec marca 2012 roku o 2,2 proc.), "To & Owo" – 413 165 egz. (spadek o 2 proc.) i "Kurier TV" – 188 813 egz. (spadek o 1,6 proc.).

AT










