Grey przejmuje obsługę Gillette, także w Polsce
Koncern Procter & Gable zdecydował o przesunięciu obsługi reklamowej marki Gillette z sieci BBDO do sieci Grey. Tym samym zakończy jeden z najdłużej trwających kontraktów reklamowych na świecie.
Od 1931 roku Gillette obsługiwała agencja Clay Maxon, która w 1966 roku stałą się częścią sieci BBDO. W sumie więc ten sam podmiot pracował dla brandu przez 82 lata.
O zmianie sieci reklamowej zdecydowano w przetargu, który rozpoczął się we wrześniu ub.r. Przesunięcie dotyczyć będzie również rynku polskiego. - Nie znamy jeszcze szczegółowego zakresu pracy dla Gillette na lokalnym rynku - mówi Monika Bierwagen, koordynująca w Grey prace dla P&G w Polsce i krajach nadbałtyckich. Jak dodaje, Gillette będzie kolejnym brandem koncernu, którego obsługą zajmie się Grey. Polski oddział tej sieci jest hubem dla: Pantene - w regionie CEETIC, Lenor - w regionie CEEMEA, a także Fairy, Amipur, Duracell - w dziewięciu krajach Europy Środkowej.
Do tej pory BBDO Warszawa pracowała dla Gillette, adaptując reklamy brandu na kilkanaście rynków środkowo-wschodniej Europy i Azji. Od wielu lat w Polsce nie przygotowano żadnej lokalnej kampanii Gillette.
AMS










