Dział: PRASA

Dodano: Maj 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

New Age Media wprowadza czterowymiarowe kampanie kinowe

(Fot. cinema-city.pl)

Cinema City otwiera pierwszą w Polsce salę czterowymiarową, sponsorowaną przez Skoda 4DX salę kinową, w której będą wyświetlane reklamy w nowym formacie.

Sieć multipleksów Cinema City jako pierwsza w Europie Środkowej wprowadza technologię czterowymiarowej projekcji. Pierwsza tego typu sala projekcyjna powstała w marcu 2013 roku w Cinema City w Budapeszcie. Teraz efekty 4D będą w Cinema City Arkadia w Warszawie. Otwarta zostanie tam pierwsza sala kinowa przystosowana do projekcji filmów w formacie 4DX, której sponsorem jest Skoda. Nowa technologia zapewnić ma widzom odczuwanie takich efektów jak deszcz, wiatr, mgła, zapach.
New Age Media planuje także produkcję spotów w formacie dostosowanym do projekcji 4DX. Blok reklamowy przed filmami wyświetlanymi w sali Skoda 4DX docelowo będzie składał się z części regularnej i specjalnej, która obejmować będzie cztery reklamy ?w formacie 4DX oraz czterowymiarowy spot sponsora sali. Reklamy w formacie 4DX są już przygotowywane. New Age Media nie podaje, dla jakich klientów.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.