Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Będzie kampania promująca polskie owoce za 5 mln euro

Za dwa lub trzy tygodnie ruszy przetarg Agencji Rynku Rolnego. Jego budżet to ok 5 mln. euro.

Przedmiotem przetargu jest przygotowanie i realizacja kampanii dotyczącej promocji owoców miękkich (truskawki, borówki, porzeczki) polskiej produkcji na sąsiednich rynkach. Dokładny zakres będzie określony w momencie rozpoczęcia przetargu.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.