Z Grey odchodzi szefowa kreacji
Katarzyna Sośnierz (Fot. www.greygroup.pl)
Katarzyna Sośnierz po 14 latach pracy rozstaje się z agencją Grey Worldwide Warszawa. Już rozpoczęła się rekrutacja na zwolnione przez nią stanowisko dyrektora kreatywnego.
- Po wielu latach pracy w agencji Grey doszłam do wniosku, że nadszedł dla mnie czas na zmiany – komentuje swoją decyzję o odejściu Katarzyna Sośnierz. W informacji rozesłanej do klientów dodała, że na odejście wybrała moment, w którym zostawia agencję w bardzo dobrej kondycji i "na fali licznych sukcesów".
Do czasu zatrudnienia nowego dyrektora kreatywnego w Grey Group za opiekę kreatywną nad projektami agencji odpowiada Grzegorz Waliczek (deputy creative director) wspomagany przez zespół: Katarzynę Pomorską (executive creative director BTL), Krzysztofa Kosza (digital creative director), Katarzynę Batogowską (regional creative supervisor) oraz Tomasza Olczaka (creative DTP manager).
Rafał Baran, prezes Grey Group Poland, nie podaje terminu wyłonienia następcy Sośnierz. - Rozmawiamy z kilkoma osobami. Część może dołączyć do nas od razu, na część ewentualnie trzeba będzie poczekać - mówi Baran. Nie podaje konkretnie, z kim są prowadzone rozmowy, ale podkreśla, że na pewno nie wchodzi w grę awans wewnętrzny. - Potrzebujemy spojrzenia kogoś z innej struktury, z innymi doświadczeniami, osoby, która wniesie coś nowego - zapewnia Baran.
AMS










