Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okocim Radler rusza z kampanią ze Zbigniewem Bartmanem

Wczoraj rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa piwa smakowego Okocim Radler (Carlsberg Polska).

W kampanii wprowadzającej na rynek nowe piwo występuje siatkarz Zbigniew Bartman, który jest ambasadorem marki. Działania pod hasłem "Dreszcz orzeźwienia" prowadzone są w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a realizacją zajęło się studio Papaya Film. Media zakupił dom mediowy PHD Media Direction. Za działania PR odpowiada agencja Multi Communications. (DR, PR)

(21.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.