Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec kontynuuje Męskie Granie

Grupa Żywiec, sponsor cyklu koncertów Męskie Granie, w tym roku również angażuje się w projekt i zapowiada, że będzie go promować kampanią reklamową.

Grupa Żywiec nie informuje na razie o szczegółach kampanii Męskiego Grania. Najprawdopodobniej jej kreację przygotuje pracująca dla grupy agencja DDB Warszawa. Zanim jednak ruszy kampania, internauci wybiorą tegoroczne gwiazdy trasy koncertowej organizowanej w ramach projektu Męskie Granie. Od 25 maja do 13 lipca br. będą mogli głosować na kogoś z listy 31 artystów.
Koncerty cyklu odbędą się w siedmiu miastach (Kraków, Warszawa, Chorzów, Wrocław, Gdańsk, Poznań i Żywiec) w terminie od 13 lipca do 31 sierpnia br. (DR, PR)

 

(21.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.