Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

180heartbeats + Jung v. Matt nagrodzona na Clio Awards

W Nowym Yorku (15 maja 2013) agencję reprezentowali: Marcin Gaworski, Mikołaj Sadowski i Adam Marzec

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt odebrała w Nowym Jorku dwie złote statuetki podczas gali festiwalu Clio Awards.

Agencja została nagrodzona za projekt Rak’n’Roll Records w dwóch kategoriach: Branded Entertainment & Content/Music i Branded Entertainment & Content/Mixed Campaign.
Na uroczystości w Nowym Yorku (15 maja 2013) agencję reprezentowali: Marcin Gaworski (dyrektor zarządzający), Mikołaj Sadowski (dyrektor kreatwny) i Adam Marzec (concept director).
"Dwa złota w Clio Awards to dla nas duże i ważne wyróżnienie. Rak'n'Roll Records jest dowodem na to, że w Polsce można robić bardzo dobre kampanie, na światowym poziomie. Złote Clio jest wielką motywacją dla całego zespołu" – powiedział podczas gali Marcin Gaworski
Clio Awards to międzynarodowy festiwal reklamy, organizowany w Nowym Yorku od 1960 roku. 180heartbeats + Jung v. Matt jest pierwszą polską agencją reklamową, która zdobyła złoto na tym festiwalu.

PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.