"Gazecie Wyborczej" nadal nie jest wszystko jedno
Hasło kampanii prowadzonej w regionach przez "Gazetę Wyborczą"
Lokalne wydania „Gazety Wyborczej” 17 maja 2013 roku rozpoczynają kampanię społeczną oraz cykl redakcyjny „Nam nie jest wszystko jedno”.
Akcja będzie prowadzona w 20 miastach. Lokalne redakcje "GW" będą opisywać istotne dla danego miasta problemy, np.: w Białymstoku - rasizm, w Radomiu walkę o szybką kolej do Warszawy, w Katowicach starania o tramwaj do południowych dzielnic.
"Upominamy się o sprawy ważne, takie, które mają realny wpływ na życie mieszkańców największych miast" - informuje Wojciech Bartkowiak, szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”.
Kampania promocyjna obejmuje: outdoor, rozgłośnie radiowe, plakaty w środkach komunikacji, Internet, gazetę „Metro”. W jej ramach będą organizowane imprezy w miastach. (PR)
(16.05.2013)











