Ministerstwo Ochrony Środowiska chce wydać 3,3 mln zł na kampanię
Ministerstwo Ochrony Środowiska zaprosiło agencje do składania ofert w związku z planowaną kampanią edukacyjno-informacyjną dotyczącą racjonalnego wykorzystania zasobów w gospodarstwach domowych.
Przedstawiciele resortu w miniony piątek spotkali się z agencjami zainteresowanymi udziałem w przeglądzie ofert i zapoznali się z ich uwagami dotyczącymi briefu reklamowego. Termin składania ofert mija 24 maja, ale jak mówi Magdalena Cheda z Ministerstwa Środowiska, zostanie on prawdopodobnie przesunięty.
Kampania ma wyrobić w dzieciach nawyk oszczędzania zasobów naturalnych (takich jak woda, żywność) w domu. Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. przygotowanie kreacji spotu reklamowego.
W działaniach tych resort chce wykorzystać ogólnopolskie stacje telewizyjne i kanały tematyczne dopasowane do grupy docelowej, czyli dzieci. Uzupełnieniem działań w telewizji ma być Internet. Kampanię zaplanowano na wrzesień i październik br. Jej budżet wynosi 3,3 mln zł. (BG)
(15.05.2013)










