Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hypermedia obsłuży Gillette w Europie Środkowej

Agencja interaktywna Hypermedia Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Gillette (Procter & Gamble) w Europie Środkowej.

Hypermedia zajmie się m.in. realizacją zaplanowanej przez P&G kampanii Gillette w tym roku. Idea kreatywna stworzona przez agencję ma połączyć komunikację off- i online marki. Terminu rozpoczęcia działań jeszcze nie zdradzono.
Gillette jest kolejną marką z portfolio P&G, którą będzie obsługiwać Hypermedia - agencja pracuje dla większości marek koncernu (który jest właścicielem m.in. brandów Blend-a-med, Head & Shoulders, Ariel) od 2004 roku. (BG)

(13.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.