Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola wprowadza samoograniczenia w reklamie

Koncern Coca-Cola zapowiedział, że zrezygnuje z kierowania reklam swoich napojów do dzieci poniżej 12 roku życia.

Nie wiadomo, od kiedy postanowienie to ma wejść w życie, ale ma dotyczyć wszystkich napojów produkowanych przez koncern. Koncern zobowiązał się wprowadzić to ograniczenie w życie na wszystkich rynkach. Jak zapewnił szef Coca-Coli Muhtar Kent, firma chce w ten sposób przyczynić się do walki z otyłością wśród dzieci. Koncern zobowiązał się ponadto, że będzie zamieszczał widoczne informacje o wartościach odżywczych na froncie opakowań z napojami, a także do tego, że każdy napój firmy na wszystkich rynkach będzie miał niskokaloryczny odpowiednik. (ATS)

 

(10.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.