Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multimedia Polska chce pozyskać klientów negocjacjami

Operator kablowy Multimedia Polska kampanią reklamową wspiera ofertę internetową z możliwością negocjacji.

Działania reklamowe objęły już Internet i nośniki reklamy zewnętrznej, a w połowie maja spoty pojawią się również w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca br. Operator przygotował ją wspólnie z agencją MediaMocni oraz Innovations Media.
Operator zapowiada, że dzięki nowej propozycji klient będzie mógł wynegocjować cenę za Internet niższą niż u konkurencji. Będzie musiał udokumentować na podstawie faktury za ubiegły miesiąc wysokość abonamentu, jaki płaci u innego dostawcy. Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji Internetu, tym większego rabatu może się spodziewać.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.