Oferta Nju mobile sprzedawana jest na Grouponie
(Fot. www.groupon.pl)
Oferta Nju mobile, nowej marki z portfolio Orange Polska, od wczoraj dostępna jest w serwisie zakupów grupowych Groupon. Zdaniem ekspertów to może być skuteczna metoda na penetrację rynku.
Za 9 zł miesięcznie użytkownicy serwisu Groupon mogą kupić prawo do nielimitowanych rozmów z możliwością wysyłania SMS-ów i korzystania z Internetu. Standardowa oferta Nju mobile (marka istnieje od końca kwietnia br.) to nieograniczone rozmowy z klientami wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych za 29 zł miesięcznie. Jeśli ktoś chce wysyłać także SMS-y, to zapłaci dodatkowo 9 zł miesięcznie, jeśli potrzebuje skorzystać z mobilnego Internetu - kolejne 19 zł.
– Nie komentujemy naszych działań marketingowych - powiedziała nam Elżbieta Rozalska, konsultant z agencji Havas PR, w imieniu biura prasowego marki Nju mobile, gdy zapytaliśmy o akcję na Grouponie.
Marcin Ejsmont, senior strategic planner w Grey Group, uważa, że takie działania to sposób na szybkie stworzenie bazy klientów. - Nazwałbym to włożeniem nogi między drzwi - mówi Ejsmont. - Oferta faktycznie bardzo atrakcyjna i wiele osób pewnie z niej skorzysta. Orange zapewne liczy, że po wygaśnięciu tej oferty większość klientów przedłuży umowy i pozostanie w Nju mobile na standardowych warunkach.
Podobnie uważa Jacek Wlazło, dyrektor strategii Grandes Kochonos. - To taki sampling produktu, jak rozdawanie kawy w supermarkecie. Ma za zadanie bardzo szybką penetrację rynku - mówi Wlazło.
W ciągu kilku godzin ofertę Nju mobile na Grouponie wykupiło prawie 300 osób. Ma być aktywna sześć dni. (AMS)
(09.05.2013)










