Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange Free teraz z NC+, a nie N

Orange (Telekomunikacja Polska SA) od wczoraj oferuje pakiet platformy NC+ (ITI Neovision) z mobilnym Internetem Orange Free.

Oferta ”NC+ z Internetem” to pakiet Universe+ wraz z mobilnym Internetem z 8 GB limitu transferu danych. Dostęp do niej kosztuje 99 zł miesięcznie (umowa na dwa lata).
Platforma NC+ wczoraj poinformowała, że w najbliższych tygodniach zostanie uruchomiony kolejny wspólny produkt zintegrowany z usługą telefonii komórkowej, a w późniejszym okresie – oferta z Internetem stacjonarnym Neostrada. – Dziś nie możemy jednak ujawnić bardziej szczegółowych terminów ich uruchomienia – ucina Michał Stryjecki z biura prasowego NC+.
Orange od miesiąca sprzedaje pakiety NC+ w ofercie FunPack. Wcześniej oferowała pakiety platformy N. Telekomunikacja Polska SA na koniec marca br. miała 699 tys. klientów usług telewizyjnych, z czego 98 tys. korzystało z pakietów platformy N. Od wczoraj w salonach Orange ruszyła także sprzedaż standardowej oferty NC+.
Już od 2011 roku platforma N oraz Orange proponowały łączone produkty – telewizję satelitarną z Internetem mobilnym lub stacjonarnym. Z kolei w ub.r. sieć Play miała ofertę z pakietami telewizyjnymi Cyfry+.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP przestraszyła się KRRiT? Nadawca nie przerywa reklamami programów w TVP Rozrywka

Telewizja Polska wycofała się z pomysłu przerywania programów reklamami w nowym kanale TVP Rozrywka. Wcześniej jej przedstawiciele twierdzili, że nadawca mógł dzielić audycje reklamami w kanałach koncesjonowanych, ale tego nie robił.

”Rozważaliśmy ten wariant. Po namyśle nie zdecydowaliśmy się jednak na to rozwiązanie - twierdzi Joanna Stempień-Rogalińska, rzeczniczka TVP, cytowana przez serwis Wirtualnemedia.pl.
Według Telewizji Polskiej ustawowy zakaz przerywania programów reklamami w mediach publicznych dotyczy tylko kanałów zapisanych w ustawie o radiofonii i telewizji. ”Kanały koncesjonowane to w tym przypadku wyjątek” – stwierdziła w kwietniu Joanna Stempień-Rogalińska, rzeczniczka TVP. Pytana, czemu w takim razie wcześniej nie zdecydowano się na dzielenie audycji reklamami w takich kanałach, jak TVP Sport, TVP Seriale czy TVP Kultura, wówczas odpowiedziała: ”Rozumiemy, że przerywanie programów reklamami zakłóca integralność audycji, a także jest pewnym dyskomfortem dla widzów, więc staraliśmy się dotąd tego nie czynić. Powoduje to jednak znaczne ubytki możliwych przychodów, co w obecnej sytuacji ekonomicznej jest bardzo istotne. W przypadku TVP Rozrywka zabieg ten jest naszym zdaniem najmniej uciążliwy dla widzów”.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji stoi na stanowisku, że TVP jako medium publiczne nie może dzielić audycji reklamami i dotyczy to również kanałów koncesjonowanych.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.