Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook uruchomi reklamy wideo

Serwis społecznościowy Facebook będzie od lipca br. wyświetlał reklamy wideo.

Reklamy wideo będą prezentowane na profilach użytkowników automatycznie, lecz bez dźwięku - każdy użytkownik będzie miał możliwość włączenia dźwięku. Standardowe spoty wyświetlane na stronie Facebooka będą trwały 15 sekund, a koszt ich zamieszczenia wyniesie ok. 20 dol. za 1 tys. wyświetleń. Kierownictwo Facebooka szacuje, że reklamy wideo przyniosą serwisowi ok. 1,5 mln dol. przychodu dziennie. Wśród reklamodawców, którzy dotychczas zgłosili chęć skorzystania z nowej oferty, są m.in. Unilever, Ford, Diageo, American Express i Coca-Cola. (ATS)
 

(08.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.