Facebook uruchomi reklamy wideo
08.05.2013, 07:53
Serwis społecznościowy Facebook będzie od lipca br. wyświetlał reklamy wideo.
Reklamy wideo będą prezentowane na profilach użytkowników automatycznie, lecz bez dźwięku - każdy użytkownik będzie miał możliwość włączenia dźwięku. Standardowe spoty wyświetlane na stronie Facebooka będą trwały 15 sekund, a koszt ich zamieszczenia wyniesie ok. 20 dol. za 1 tys. wyświetleń. Kierownictwo Facebooka szacuje, że reklamy wideo przyniosą serwisowi ok. 1,5 mln dol. przychodu dziennie. Wśród reklamodawców, którzy dotychczas zgłosili chęć skorzystania z nowej oferty, są m.in. Unilever, Ford, Diageo, American Express i Coca-Cola. (ATS)
(08.05.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










