Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial o Annie German zdecydowanym liderem pasma

(Fot. TVP)

Rosyjski serial "Anna German" gromadził w TVP 1 średnio 6,27 mln widzów i zdystansował konkurencję.

Dziesięcioodcinkowy serial "Anna German" był emitowany w piątki o 20.25, od 22 lutego do 3 maja. Najchętniej oglądany odcinek serialu (15 marca) przyciągnął 6,8 mln widzów.
Średni udział TVP 1 w rynku w czasie emisji "Anny German" wyniósł 38,8 proc. w grupie ogólnej i 25,4 proc. w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat). W obu grupach Jedynka była zdecydowanym liderem pasma. Udział Polsatu wyniósł 13 proc. (15,9 proc. w grupie 16-49), TVN - 10,2 proc. (15,7 proc.), a Dwójki - 7,3 proc. (10,1 proc.).
Ze sprzedaży czasu reklamowego przy serialu Jedynka uzyskała 6,4 mln zł (cennikowo, bez rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.