Serial o Annie German zdecydowanym liderem pasma
(Fot. TVP)
Rosyjski serial "Anna German" gromadził w TVP 1 średnio 6,27 mln widzów i zdystansował konkurencję.
Dziesięcioodcinkowy serial "Anna German" był emitowany w piątki o 20.25, od 22 lutego do 3 maja. Najchętniej oglądany odcinek serialu (15 marca) przyciągnął 6,8 mln widzów.
Średni udział TVP 1 w rynku w czasie emisji "Anny German" wyniósł 38,8 proc. w grupie ogólnej i 25,4 proc. w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat). W obu grupach Jedynka była zdecydowanym liderem pasma. Udział Polsatu wyniósł 13 proc. (15,9 proc. w grupie 16-49), TVN - 10,2 proc. (15,7 proc.), a Dwójki - 7,3 proc. (10,1 proc.).
Ze sprzedaży czasu reklamowego przy serialu Jedynka uzyskała 6,4 mln zł (cennikowo, bez rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










