Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartek Hanus kieruje strategią w Lowe GGK

Bartek Hanus jest nowym dyrektorem strategii agencji Lowe GGK.

Do zespołu agencji dołączył z początkiem maja. Przejął zarządzanie działem strategii po Marcinie Kalkhoffie, który odszedł z Lowe GGK, by tworzyć własną firmę.
Bartek Hanus zajmuje się strategią od dziesięciu lat. Pracował m.in. dla marek Whiskas, Pedigree, Nivea, Tchibo, Tyskie, firm AXA Polska, RWE, Lukas Bank, Radia Zet i portalu Onet.pl. Ostatnio był dyrektorem strategii agencji TBWA\Tequila. (AMS)

(07.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.