Resort skarbu państwa wybiera dom mediowy do kolejnej kampanii
06.05.2013, 12:47
Ministerstwo Skarbu Państwa szuka w drodze przetargu domu mediowego, który zajmie się obsługą zaplanowanej przez resort kampanii.
Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie reklam promujących projekty MSP oraz za planowanie i zakup mediów dla resortu. Szczegółowych informacji na temat planowanej kampanii nie ujawniono. Kampania będzie prowadzona w polskiej prasie i w Internecie. Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla ministerstwa przez półtora roku.
Warunkiem udziału w przetargu (trwa do 10 maja) jest wpłata 10 tys. zł wadium. Budżetu kampanii nie ujawniono.
Pod koniec lutego br. Ministerstwo Skarbu Państwa wybrało New Communications do obsługi mediowej kampanii zaplanowanej w mediach zagranicznych. (BG)
(06.05.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










