Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Resort skarbu państwa wybiera dom mediowy do kolejnej kampanii

Ministerstwo Skarbu Państwa szuka w drodze przetargu domu mediowego, który zajmie się obsługą zaplanowanej przez resort kampanii.

Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie reklam promujących projekty MSP oraz za planowanie i zakup mediów dla resortu. Szczegółowych informacji na temat planowanej kampanii nie ujawniono. Kampania będzie prowadzona w polskiej prasie i w Internecie. Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla ministerstwa przez półtora roku.
Warunkiem udziału w przetargu (trwa do 10 maja) jest wpłata 10 tys. zł wadium. Budżetu kampanii nie ujawniono.
Pod koniec lutego br. Ministerstwo Skarbu Państwa wybrało New Communications do obsługi mediowej kampanii zaplanowanej w mediach zagranicznych. (BG)

(06.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.