POT wybiera dom mediowy do obsługi budżetu wartości 27 mln zł
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła przetarg na zakup mediów do kampanii, która będzie prowadzona w Chinach, Japonii, Indiach i Polsce.
Działania POT będą mieć charakter produktowo-wizerunkowy. Start kampanii zaplanowano na wrzesień br., a jej zakończenie na czerwiec 2014. Działania te mają promować Polskę jako kraj atrakcyjny dla turystów, nowoczesny i tani. Kampania realizowana będzie w ramach projektu "Lubię Polskę". Obejmie rynki zagraniczne i Polskę. W Indiach, Japonii i Chinach przewidziana jest komunikacja skierowana do touroperatorów organizujących wyjazdy turystyczne i biznesowe. W Chinach dodatkowo zaplanowano działania adresowane również do odbiorców indywidualnych. W Polsce kampania skierowana będzie do branży turystycznej i administracji regionalnej.
W Chinach kampania obejmować ma telewizję (w styczniu 2014 roku), Internet, prasę, outdoor. W Indiach w ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano m.in. emisję reportaży, działania będę też prowadzone w prasie i Internecie. Na rynku japońskim komunikacja prowadzona ma być w Internecie i prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W Polsce w listopadzie br. ma zostać zrealizowana kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, a w styczniu - w całej Polsce.
Budżet wszystkich tych działań to 27 mln zł i zawiera wynagrodzenie dla agencji.
Do zadań wybranego domu mediowego należeć będzie m.in. planowanie i zakup mediów oraz badania efektywności kampanii. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 600 tys. zł wadium. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 6 czerwca br. (BG)
(06.05.2013)










