Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ATM Rozrywka w niespełna pół roku sprzedała reklam za 6,2 mln zł

Należący do firmy producenckiej ATM Grupa kanał ATM Rozrywka osiągnął w ub.r. 6,2 mln zł wpływów z reklam – poinformowała spółka.

Jak przekazała ATM Grupa w sprawozdaniu z działalności za ub.r., przychody ze sprzedaży czasu reklamowego wyniosły 5,6 proc. przychodów ogółem grupy. ATM Rozrywka zaczęła emitować reklamy dopiero w sierpniu ub.r. Brokerem kanału jest Polsat Media.
ATM Rozrywka ma w br. osiągnąć break even, a na jesień nadawca planuje wzbogacenie oferty programowej. W latach 2013-2014 nakłady na programy związane z kanałem ATM Rozrywka mają wynieść 3-8 mln zł – podała ATM Grupa.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.