Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MRR wybierze agencję do realizacji jesiennej kampanii Funduszy Europejskich

Ministerstwo
Rozwoju Regionalnego szuka w trybie negocjacji agencji, która zajmie się
realizacją kampanii promującej Fundusze Europejskie.

Planowana kampania ma mieć szeroki zasięg, a jej celem będzie pokazanie – na podstawie prawdziwych historii konkretnych osób – korzyści, jakie przyniosły Polakom środki unijne pozyskane w latach 2007-2013. Działania mają zacząć się 16 września br., potrwać sześć tygodni i objąć: telewizję, radio, prasę, Internet, kino, reklamę zewnętrzną, działania PR itp.
Resort szuka agencji, której powierzy m.in. opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej oraz produkcję elementów kampanii. Warunkiem przystąpienia do negocjacji jest wpłata wadium w kwocie 40 tys. zł. Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 22 maja. Wysokość budżetu kampanii nie została podana. (BG)

(29.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.