MRR wybierze agencję do realizacji jesiennej kampanii Funduszy Europejskich
Ministerstwo
Rozwoju Regionalnego szuka w trybie negocjacji agencji, która zajmie się
realizacją kampanii promującej Fundusze Europejskie.
Planowana
kampania ma mieć szeroki zasięg, a jej celem będzie pokazanie – na podstawie
prawdziwych historii konkretnych osób – korzyści, jakie przyniosły Polakom
środki unijne pozyskane w latach 2007-2013. Działania mają zacząć się 16
września br., potrwać sześć tygodni i objąć: telewizję, radio, prasę, Internet, kino, reklamę
zewnętrzną, działania PR itp.
Resort szuka agencji, której powierzy m.in. opracowanie strategii i koncepcji
kreatywnej oraz produkcję elementów kampanii. Warunkiem przystąpienia do
negocjacji jest wpłata wadium w kwocie 40 tys. zł. Zainteresowane agencje mogą
składać swoje oferty do 22 maja. Wysokość budżetu kampanii nie została podana.
(BG)
(29.04.2013)










