Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4,5 mln zł na promocję Krakowa jako gospodarza Mistrzostw Świata w siatkówce

Działania reklamowe związane z promocją Krakowa jako gospodarza Mistrzostw Świata w piłce siatkowej w 2014 r będą kosztowały 4,5 mln zł.

Zaplanowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie działania mają na celu umocnienie pozytywnego wizerunku Krakowa, jak również zachęcenie do odwiedzania miasta. Realizowane mają być w tym i przyszłym roku.
Zajmie się nimi, decyzją Zarządu Infrastruktury Sportowej, Polski Związek Piłki Siatkowej (PZPS), który otrzymał od Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej (FIVB) z siedzibą w Lozannie decyzję o przyznaniu wyłącznych praw do organizacji Mistrzostw Świata w 2014 roku. Tym samym tylko od PZPS zależy, kto i na jakich warunkach może się promować w trakcie przygotowań i trwania turnieju.
Działania promocyjne prowadzone będą m.in. w mediach tradycyjnych, w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej, podczas konferencji prasowych, a także w formie komunikatów spikerskich w trakcie zawodów. Kraków promowany ma być też poprzez ekspozycję logotypów miasta w spotach telewizyjnych, na bandach elektronicznych, banerach reklamowych, roll-upach, plakatach, folderach, zaproszeniach, biletach i identyfikatorach. (BG)

 

(29.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.