4,5 mln zł na promocję Krakowa jako gospodarza Mistrzostw Świata w siatkówce
Działania reklamowe związane z promocją Krakowa jako gospodarza Mistrzostw Świata w piłce siatkowej w 2014 r będą kosztowały 4,5 mln zł.
Zaplanowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie działania mają na celu umocnienie pozytywnego wizerunku Krakowa, jak również zachęcenie do
odwiedzania miasta. Realizowane mają być w tym i przyszłym roku.
Zajmie się nimi, decyzją Zarządu Infrastruktury Sportowej, Polski
Związek Piłki Siatkowej (PZPS), który otrzymał od
Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej (FIVB) z siedzibą w Lozannie
decyzję o przyznaniu wyłącznych praw do organizacji Mistrzostw Świata w
2014 roku. Tym samym tylko od PZPS zależy, kto i na jakich warunkach
może się promować w trakcie przygotowań i trwania
turnieju.
Działania promocyjne prowadzone będą m.in. w
mediach tradycyjnych, w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej, podczas konferencji prasowych, a także w formie komunikatów spikerskich w trakcie zawodów. Kraków promowany ma być też poprzez ekspozycję logotypów miasta w spotach
telewizyjnych, na bandach elektronicznych, banerach reklamowych,
roll-upach, plakatach,
folderach, zaproszeniach, biletach i identyfikatorach. (BG)
(29.04.2013)










