Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Huffington Post" ma partnera w Niemczech

Serwis "The Huffington Post" przy tworzeniu swojej niemieckiej edycji będzie współpracował z grupą medialną Burda – podają niemieckie serwisy branżowe.

Za obsługę niemieckiej wersji portalu odpowiadać będzie spółka Burdy - Tomorrow Focus. Amerykański koncern AOL od wielu miesięcy bezskutecznie poszukiwał partnera w Niemczech. Na współpracę nie zdecydowali się m.in. wydawcy tygodnika "Der Spiegel" oraz dzienników "Süddeutsche Zeitung" i "Handelsblatt".
W styczniu br. szef serwisu Jimmy Maymann zapowiedział, że niemieckojęzyczna edycja "The Huffington Post" wystartuje jesienią, nawet jeśli nie znajdzie się żaden branżowy partner.
 

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.