Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Strona internetowa dla Teatru Narodowego za 1 gr

Teatr Narodowy rozstrzygnął przetarg na projekt swojej nowej strony internetowej oraz jej dwuletni serwis. Zwyciężyła firma jPalio Business Solutions, która za projekt zaproponowała cenę 1 gr.

W przetargu rozpatrywano siedem ofert: spółki Dituel, Andrzeja Florka, Info Bazy, EvolutionProjekt Interactive Media, X-Coding IT Studio, JK Investments i spółki jPalio Business Solutions. Ta ostatnia przetarg wygrała, zdobywając w nim najwyższą liczbę punktów - 81,67. Spółka ta zaproponowała kwotę 1 gr jako cenę za projekt oraz 48 tys. zł netto za serwis. Pozostali uczestnicy przygotowanie projektu strony wycenili na kilka do kilkudziesięciu tys. zł.
Michał Klimek, manager z jPalio, zapytany przez nas, dlaczego firma zaproponowała tak niską cenę za wykonanie projektu strony WWW, odpowiedział: - Równie ważne jak zyski są dla nas referencje. Jeżeli chodzi o przetarg zorganizowany przez Teatr Narodowy, to mogliśmy sobie wyjątkowo pozwolić na tak nietypową wycenę, ponieważ naszym klientem będzie instytucja o 250-letniej tradycji, znana każdemu z nas, co niesie za sobą właśnie prestiżową referencję.
Dodaje, że zamówienie dotyczy jednego z produktów firmy o nazwie jCMS, który dostosowywany jest do potrzeb klientów i rozwijany zgodnie z ich wymaganiami. Dzięki temu spółka buduje swój potencjał technologiczny firmy. - Jako że jesteśmy jedną z dwóch firm w Polsce, które sprzedają licencje, szkolą z zakresu wykorzystywania i dbają o rozwój platformy technologicznej jPalio, której autorem jest firma Torn, zdobywamy w tym przypadku referencję dla samej technologii - wyjaśnia Klimek. - Nasz plan biznesowy związany z przetargiem Teatru Narodowego wiąże się z zainwestowaniem w programistów pracujących z jPalio Business Solutions. Rozwiną oni nasze rozwiązanie jCMS, które będziemy mogli zaproponować później naszym kolejnym klientom i zarobić na nim w przyszłości. Zyskiem firmy w tym przypadku będzie wspaniała referencja dla firmy, dla jPalio jako technologii IT oraz przychód z utrzymania wspomnianego systemu - dodaje Klimek.

 

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info na YouTube

Kanał YouTube.com/TVPInfo oferuje newsy, publicystykę i komentarze.

Telewizja Polska uruchomiła wczoraj w serwisie YouTube internetową wersję swojego kanału informacyjnego TVP Info.

Są tam materiały wideo dotyczące bieżących wydarzeń, publicystyka TVP Info i komentarze. Kanał wystartował z ponad 400 materiałami filmowymi, a rocznie TVP Info chce umieszczać na YouTube kilka tysięcy materiałów.
Kanałem administruje redakcja mediów interaktywnych TVP.

(RUT, PR)

(25.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.