Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klienci Starcomu na specjalnych prawach na Twitterze

Serwis społecznościowy Twitter zawarł porozumienie o współpracy z grupą mediową Starcom (Publicis) – ujawnił ”The New York Times”.

Wartość umowy szacowana na jest kilkaset milionów dolarów. W ramach porozumienia klienci Starcomu (m.in. Procter & Gamble, Walmart, Microsoft i Coca-Cola) otrzymają status preferowanych reklamodawców na Twitterze. Uzyskają również dostęp do rozbudowanych danych dotyczących efektywności kampanii reklamowych w serwisie społecznościowym. (LL)

(24.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.