"Gazeta Wyborcza" też chce zarobić na popularności Anny German
Agora wyda dwie płyty z piosenkami Anny German
Z dwoma kolejnymi wydaniami "Gazety Wyborczej" będzie można kupić płyty z piosenkami w wykonaniu Anny German. Agora SA chce w ten sposób zarobić na popularności piosenkarki, która rośnie odkąd TVP 1 emituje serial poświęcony jej życiu.
25 i 26 kwietnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą” będą sprzedawane płyty z piosenkami Anny German (każda płyta wraz z gazetą kosztuje 9,99 zł). Wydawca nie ujawnia nakładu płyt. W telewizji (TVP 1, TVN, Polsat, kanały tematyczne) trwa kampania reklamowa wydawnictwa.
Wydawca "GW" zdecydował się na wydanie płyt German, mimo że wytwórnia EMI wprowadziła wiosną do sprzedaży album z jej piosenkami pt. „Złota kolekcja - Bal u Posejdona” (płyta miała premierę 14 lat temu). Wytwórnia informuje, że już sprzedało się ponad 50 tys. egz. albumu, a salony muzyczne zamawiają dodatkowe nakłady.
Powrót popularności Anny German to zasługa biograficznego serialu, który emituje w piątki TVP 1.
"Anna German" ma więcej widzów niż "M jak Miłość"
Korzystając z popularności piosenkarki, chce się wypromować Rzeszów. Prezydent tego miasta w publicznym proteście kierowanym do prezesa TVP, chce aby dostrzeżono, że German zaczynała karierę właśnie w Rzeszowie.
(24.04.2013)